Greete ajaveeb

Friday, February 10, 2006

Mis on sõprus?

Hea sõber on see, kes on sõbralik, abivalmis,
ta ei reeda sind ja ei räägi sinu saladusi välja.
Halb sõber on see, kes sind reedab, räägib kõik sinu saladused välja,
on ebaviisakas, ei ole abivalmis:
(näiteks, kui kellelgi kukub mingi asi maha,
siis ta ei võta seda üles, vaid sammub mööda ja teeb näo, et ta ei näinud).
Minu sõbrad on Alina, Maarja-Liisa, Mai-Brit, Catherine-Cordelia, Kristelle,
Elisabeth, Dorotheja ja Lauretta.
Alinaga sain ma tuttavaks 3.klassis,aga sõpradeks saime 4.klassis.
Maarja-Liisaga sain ma sõbraks 1.klassis.
Catherine-Cotdelia,Mai-Britiga, Elisabethiga ja Dorothejaga sain ma sõbraks lasteaias.
Laurettaga sain ma sõbraks 2.klassis.
Kristellega sain ma sõbraks 4.klassis.
Me oleme head sõbrad saame hästi läbi ja sõbrustame kõik koos,
muud ma ei oska öelda.
Ma ei tea missugune sõber ma olen,aga ma arvan,et olen
hea, hoolas, viisakas, lahke ja heasüdamlik.
TÄNASEKS KÕIK!!!

5 Comments:

Post a Comment

<< Home